Online Marketing Services

Wat kan Online Marketing Expertise voor u betekenen?

Waarmee we u kunnen helpen:

We hebben jarenlang in het westen des lands voor de grotere webshops en de betere online marketing bureaus gewerkt. Hierdoor hebben we bij veel online bedrijven in de keuken kunnen kijken en weten we precies wat mogelijk is, wat werkt en vooral ook wat niet werkt. Elk bedrijf is uniek, dus voor elk bedrijf geldt een andere aanpak. Maar gedegen kennis en ervaring is een vereiste om met deze aanpak een zo optimaal mogelijk online resultaat te behalen. Deze kennis en ervaring zetten we graag in om uw bedrijf online verder te helpen.

Met de ruim 10 jaar ervaring voor praktisch alle online marketing kanalen, kunnen we u professioneel en snel verder helpen in de huidige online jungle waar u zich met uw bedrijf in bevindt. We hebben dit voor een groot scala aan grote webshops gedaan, maar ook Ad Interim bij de beste online marketing bureaus die ons land rijk zijn. Kortom we hebben alle theoretische kennis, maar ook praktische ervaring om uw bedrijf online een boost te geven en online te laten slagen.

Door onze ruimte ervaring kunnen we zowel strategisch als tactisch meedenken over tal van online marketing vraagstukken, maar daarnaast ook hands-on aan de knoppen draaien van verscheidene online marketing kanalen. Wanneer u wilt starten met online marketing of uw online marketing activiteiten verder wilt uitbreiden dan kunnen we deze kanalen ook van scratch af aan opbouwen voor u.

— Google ads (SEA)

SEA, de betaalde Google Advertenties, de snelst mogelijke en meest effectieve manier om meer klanten, meer omzet en meer winst te behalen. Wij helpen u bovenaan de Google resultaten terug te komen. Natuurlijk altijd met in achtneming van een beoogde ROI. Geld verbranden kan iedereen. Uw online omzet en winst een boost geven is ons specialisme.

Betaalde Google advertenties vindt u altijd terug bovenaan de zoekresultaten. Een gemakkelijk kunstje zou je denken. Maar hoe voorkom je dat je leeg loopt op deze advertenties en nog belangrijker, hoe haal je een optimaal rendement qua winst en omzet? Precies daar kunnen we u bij helpen van A tot Z.

Google Advertenties, de snelste manier om in een kort tijdsbestek op voor u relevante zoektermen gevonden te worden bovenin de zoekresultaten van Google.

— Social Media Ads

Wilt u beter onder de aandacht komen bij uw potentiële klanten, heeft u te weinig naamsbekendheid of weten uw klanten u gewoonweg niet goed genoeg te vinden? Wij helpen u graag met uw zichtbaarheid op Social media door middel van gerichte Social Media Advertenties.

Snel uw nieuwe dienst of product onder de aandacht brengen, onder enkel en alleen uw doelgroep of gewoon werken aan uw naamsbekendheid en branding. Social media biedt hiervoor tal van mogelijkheden. We denken hierin graag eens met u mee.

Wilt u naamsbekendheid opbouwen binnen uw specifieke doelgroep of potentiële klanten informeren over de producten of diensten die u aanbiedt, dan zijn advertenties op Facebook, Instagram maar ook Linkedin hiervoor uitermate geschikt.

— Affiliate marketing

Wilt u enkel betalen voor behaalde resultaten; no cure no pay, dat is waar het bij affiliate marketing om draait. U betaalt alleen voor de behaalde netto leads en sales. Hoe het werkt? Andere websites maken reclame voor uw bedrijf, van te voren spreken we een vast percentage of vast bedrag af per lead of verkoop.

Enkel een kleine percentage van uw sale of lead betalen in plaats van een vast bedrag per klik of view, of anders gezegd; no cure no pay, dat is waar affiliate marketing voor staat. Graag duiken we hier eens samen in en kijken we of uw bedrijf hiervoor geschikt is.

Betaal enkel en alleen voor een daadwerkelijk gemaakte sale of lead. Andere websites maken reclame voor u en u geeft ze hiervoor een vooraf vastgesteld klein percentage van de verkoop of een vast bedrag per lead.


— Feed Management

Het aanmaken of optimaliseren van uw feed is erg belangrijk en vaak een technisch klusje. Feeds zijn tegenwoordig onmisbaar om op google Shopping te adverteren, om goede remarketing campagnes te kunnen bouwen, eigenlijk via alle kanalen waarbij je direct product advertenties wilt tonen en producten wilt verkopen.

Veel Programma's waar je websites in bouwt kunnen een standaard feed opleveren. Van daar uit kun je met programma's zoals Channable de feed optimaliseren.
Kan uw website dit niet, dan kunnen we ook helpen bij het van scratch af aan aanmaken van een feed.

— Bing Ads (Microsoft ads)

Advertenties op Bing, heeft dit zin? Iedereen gebruikt toch Google? Voor 90% is dit waar, maar aan de andere kant voor 10% dus niet. In Bing heb je vrijwel dezelfde mogelijkheden als in Google om te adverteren, alleen veelal op een wat eenvoudigere manier. Anders gezegd, het is dus relatief eenvoudig om 10% extra omzet te pakken die je andere gewoon laat liggen. Daarnaast zijn de advertenties op Bing vaak iets goedkoper, want ook Bing is een veiling, net als Google, alleen dan met minder mensen die mee doen aan de veiling.

— Online Display Advertenties

Het voordeel van online display advertenties t.o.v. reguliere offline advertenties, is dat u specifiek uw doelgroep kunt targeten of zelfs verschillende boodschappen voor verschillende doelgroepen kunt gebruiken. Daarnaast verspilt u geen budget aan mensen die überhaupt niet interessant voor u zijn.

Online display kent twee smaken: Prospecting (het zoeken naar nieuwe klanten) en Remarketing (zorgen dat u top of mind blijft bij uw websitebezoekers). Beide een heel ander doel maar beide bijzonder effectief. Wij kunnen u met beide helpen, afhankelijk van uw doelstellingen en de hoeveelheid verkeer die u reeds op uw website heeft.

Enkel en alleen uw potentiële doelgroep targeten door middel van Display Ads i.p.v. met hagel schieten, dat is waar het om draait bij Display Advertenties. Prospecting voor het binnen halen van nieuwe klanten, Remarketing voor het onder de aandacht blijven bij prospects of bestaande klanten, door middel van online display advertenties.

— Conversie Attributie

Wat is de daadwerkelijke bijdrage van ieder kanaal. Als je de statistieken van Google, Facebook, Tradetracker, Criteo, Bing mag geloven, dan groeien de bomen tot de hemel. Vaak is het echter zo dat een klant meerdere kanalen gebruikt voor hij een aankoop doet.

De aankoop zou qua waarde toekenning dan ook eigenlijk verdeeld moeten worden over meerdere kanalen ipv dubbel aan meerdere of enkel aan de laatste.
Wanneer de toekenning op de juiste manier gebeurt, kan je duidelijkheid scheppen over welke kanalen welke bijdrage leveren en in welke kanalen je het beste meer of minder budget kan stoppen.

— Portfolio

Wil je niet alleen weten wat we te bieden hebben maar ook hoe andere klanten de samenwerking hebben ervaren, bekijk dan ons portfolio